Czas realizacji
Pod przyciskiem w karcie produktu znajdziesz informację o terminie wysyłki. Na czas ten składa się skompletowanie całego zamówienia i przygotowanie go do wysyłki.
Termin wysyłki liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (jeśli wybierasz opcję przedpłaty na konto) lub od momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia (jeśli wybierzesz opcję za pobraniem). W przypadku płatności kartą, czas realizacji zamówienia liczy się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji transakcji.
W przypadku zakupów obejmujących kilka przedmiotów, których termin wysyłki jest różny , zamówienie zrealizujemy po skompletowaniu całości.
Do czasu wysyłki zamówienia należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki przez firmę spedycyjną.
Przesyłki nadane InPostem docierają do naszych klientów zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania.
Przesyłki wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłamy „priorytetem”. Twoje zamówienie powinno zatem dotrzeć do Ciebie w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania.
Opcja wysyłki kurieriem oznacza, że zamówienie trafi do Ciebie zazwyczaj w następnym dniu roboczym od momentu nadania.
Każdy etap realizacji Twojego zamówienia możesz obserwować bezpośrednio na stronie naszego sklepu po zalogowaniu się na swoje konto.
W przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją Twojego zamówienia, poinformujemy Cię o nich niezwłocznie e-mailem.
Wysyłki realizujemy wyłącznie w dni robocze .
O fakcie nadania przesyłki zostaniesz poinformowany e-mailem.